Guidad tur i vårt hus!

Som ni vet renoverar vi hus. Vi bor alla just nu i samma rum på nedre plan. Här kommer vår övervåning!


Välkomna!



Här är vår hall. Mycket fint!



Vårt, mitt och Björns, sovrum. Ja, dax att kånka upp sängen =P.



Noels rum!



Toa! Tittar ni riktigt noga så ser ni den, toan. Jodå! Titta noga sa jag! Ok, ni måste titta länge också. Länge och noga. Visst ser ni toan?




ArgaSnickaren, du är hjärtligt välkommen! Kom hit och var arg om du vill. Kom hit och var riktigt arg bara du kommer. Jag bjuder på kakor.

Tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: Malin GP

Ser ut att bli klart snart ;-)

2009-10-26 @ 11:04:13
URL: http://mgp.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0