En underbar men kylig höstmorgon!

Åh, vad fint det är ute nu! När jag vaknade och tittade ut blev jag alldeles te mej i trasera! Blå himmel, stor sol, ett täcke av frost och löv i alla dess färger. Visst är det otroligt?! =). Jag sitter här framför kaminen och värmer mig. Det  var jättekallt i morse. Björn gick yrvaken ut i i boden som han gör varje morgon. Han tar en stor vedkorg med sig som han fyller med ved. Hahaha, hela grejen med kyla, ved, vedkorg och eld ger mig lite vildmarkskänsla. Vårt vatten hade fryst idag så jag sitter och väntar på att det ska tina. Är kissenödig =P. Snart ska jag och Elsamus gå ut. Vi ska fota höstbilder.


 
Ha en bra dag!


Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0