Sberg tipsar!

I går var jag på bio. Filt packades ner, godis cola och pockårn inhandlades. Ska det va så ska det va! Nu till tipset! Ni vet hur bökigt och jobbigt det kan vara att hålla i allt undertiden man tittar på film. Man ska hålla, äta och titta på film, toooo much om ni frågar mig. Sberg har ett tips, en lösning. Ta med er en sparsam person till bion. Obs! Lägg märke till sparsam! Bjud din granne, räck över godiset och säg var så god! Nu håller grannen i ditt godis och dina popcorn. Vips har du gjort om din sparsamme biokompis till en popcornhållare. Denne kommer att hålla i popcornen under hela filmen utan att äta, förutom första tuggan då. Detta på grund av den sparsamma inställningen. Du äter popcorn under hela filmen men slipper hålla i dem. Mycket bra!



Sbergs alldeles egna pockårnhållare =P!

Nu säger några av sbergs vänner och sambo att det heter inte pockårn och vidare att det heter popcorn... Ja, ja jag säger pockårn!







Kommentarer
Postat av: Malin mirakelbrud!!

;0) Alltid kul att kunna ställa upp. Vet du vad, dina popcårn smakade inte ens bra fast det sa jag aldrig. Tror de va gamla eller nåt ;0/

2009-11-10 @ 10:00:29
Postat av: Gabbi

Vilken film blev det?? Bröllopsfotografen?? kram

2009-11-11 @ 06:28:58

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0