Kycklingpasta med smak av curry!

Nu har vi ätit kycklingpasta! En mycket enkel men ändå god rätt! Jag har lagt ut den förut, här kommer den igen!

Bryn en gul lök
Stek kycklingfileer i bitar.
Rör i en burk crem fraich smak curry eller paprika och chili
Krydda med det ni tycker om. Jag tar ganska mycket salt och curry.
Koka färskpasta.
Dela paradistomater

Blanda samman kycklingen, pastan och tomaterna. Vips färdigt! Garnera med lite basilika eller annat gott!





Nu ska vi varva ner i soffan!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Malingrinsurkärringa a la Liljesura ;0(

Å vart i helvet...piiiip är jag nån stans då?! Sa jag inte tidigare idag att jag önskade bli bjuden på middag kanske, va?! Hur i sjuttonbullar kan ni med å sitta där borta och bara moffa utan att ringa mej. Nääe, nu ÄR jag besviken!!!!

2009-11-09 @ 20:37:31
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0