Godmorgon!

Hej på er alla nätisar där ute! Hoppas ni mår bra denna Tisdag! Jag sitter just nu här och googlar på sömnvanor hos fyra månaders bebisar. Elsa slutar inte att förbrylla! (heter det så -förbrylla?) Ja, ibland slänger jag mig med ord jag annars aldrig använder =) Ibland blir det fel! Nåväl, Elsa har alltid, eller för det mesta, sovit bra. Vi har bara lagt henne i sängen klockan sju och där har hon sovit hela natten. Nu när hon fyller fyra månader sover hon inte nattetid. Hon är vaken och ligger och pratar som aldrig förr. Nu tänker ni att hon sover mycket på dagen men nej, det gör hon inte. Överallt läser jag att nu brukar bebisar sova allt längre. Elsa gör tvärtom. Kanske är det en period nu bara. Hur som helst så fyller vår lilla skrutta fyra månader idag. Tiden rusar förbi. Tänk att vi, jag och Björn, har två underbara små barn =)?! Jag blir alldeles varm när jag slås av det! Noel blir allt äldre och det är inte alltid han vill mysa med sina arma föräldrar. Jag och Björn förser oss ändå. Det händer att vi får smyga en meter bakom Noel, utan hans vetskap, och sniffa honom i nacken, en meter ifrån... =), ett såkallat luftmys! Så jag skrattade när jag såg Björn smyga sniffandes bakom Noel som själv gick med the cool gay stilen framför. Stilen där han slänger med benen brett isär=). I dag kommer Mayia! Äntligen! Så vi har längtat =). Vi har ordnat lite presenter här och ska snart hämta Stina och lilla Mayia på tåget. Jag har planerat att de kan bo här och så att säga aldrig åka tillbaka till Malmö igen men jag vet inte om mayias pappa uppskattar det... Inte Stina heller för den delen. Det gör jag! Mycket. Tänk så mysigt vi kan ha. Laga god mat varje dag! Vi kan ut och gå med våra små! Ja, det finns en massa kul vi kan göra=).

Ta hand om er och ha en fin Tisdag!



Nu undrar ni allt vad Björn håller på med?

 

Han matar Elsa med gröt.

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0