Nymålat

Nu har jag målat pärlspont och fönster i verandan. Det blev jättefint! Förutom lite rinn och att fönstren numer inte går att öppna blev det utomordentligt vackert! =P





-Bjööööörrrrrrrrnnnn! Ropade Sberg på sin sambo som renoverade i andra ändan av huset.
-Vaaa, svarade sambon med en ton som skulle kunna tolkas som om han var lite trött på sberg. (Lägg nu märke till skulle kunna tolkas. Jag väljer att inte tolka det så).
-Koooommm sa sberg och fortsatte med att nog något hade hänt.
Sambon som annars är lika snabb som skalman kom fortare än kvickt.
-Vad är det? Vad har du gjort?
-Nä, jag har bara målat men det verkar som att fönstren visst sitter fast. De tycks inte vilja öppna sig liksom.
-Björn som sambon heter blev lite vit i ansiktet. Lite av samma kulör som de nyss målade fönstren.
-Ja, ja sa Sberg. Nu kommer inte värmen ut så då får vi billigare el =)


Ok, jag bara skojade... det där med skalman ni vet... =P

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0