Hopp om livet!

Det är en tjock Sberg som skriver detta meddelande. Här sitter jag på min tjocka runda rumpa och
känner mig fullt mogen för att föda. Jag hör mig själv säga till alla jag möter:

-Visst ser jag mogen ut? Visst ser jag färdig ut?

Till svar får jag:

Nä du... =) Än finns det tid och plats att växa...

Nu är det ju så att det är två månader kvar innan den beräknade förlossningen. Jag kan inte i min vildaste fantasi se hur detta ska gå till. Jag läste förut på internet om den graviditetsvecka jag är i.
Det uttrycktes:

"Det är nu du kommer att öka i vikt ordentligt fram till förlossningen"

Hopp om livet mina vänner!

Sberg verry verry much pregnante!

Kommentarer
Postat av: Sara

Fantastiskt!

2009-05-07 @ 12:57:04
URL: http://www.designbysara.webs.com
Postat av: Desirée

Haha, ja än finns det plats...

Vill ju se en bild på den gravida Fia!!!

Ha det gott!

Kram

2009-05-09 @ 11:54:28
URL: http://lifetakesaturn.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0