Mvc besök vecka 38 37+6

I går var jag på Mvc igen. Huvudet låg neråt fortfarande men ännu högt. Min barnmorska trodde inte det var dax än. Själv är jag helt uppi att leta tecken. I går kväll tryckte det på neråt igen och jag tänkte att nu så... haha! I morgon går jag in i vecka 39 (38+) så det börjar allt att ta på det nu. I går kväll när jag kände att det ilade till så blev jag lite skraj för jag tyckte det gjorde ont redan då... Hm, jag är inte så bra på det här med smärta men det ska nog gå bra... gulp! Alla värden var bra och sf måttet ligger nu på 34.

I dag har Noel sin sedvanliga simskola efter det funderar jag på att ta honom under armen och åka till ännu ett bad. Här är fint väder. Vi får se vad vi gör av denna dag...

Kramar!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0