Godmorgon!

Hej på er där ute! Ingen bebis ännu... Idag ska jag till Mvc igen och kolla läget, mått och värden. Undra om busen har åkt ner något mer? Jag känner att det ilar till ibland och det tror jag är när bebben stöter mot och åker ner? Jag mår bra men känner nu att jag börjar bli tröttare. Mornarna är min tid nu då humöret är på topp, nästan lite mer än på topp där eftermiddagen är tvärtom. Björn slänger sig med diverse diagnoser när han pratar om mitt svängiga humör... =P Morgonen startar med dans och kommentararer om att livet är härligt! På eftermiddagen åker sberg rutchkana rakt ner i helveteskapet och fyrar istället iväg kommentarer om allt kört =P. Jag antar att det är tröttheten som slår till! Vilken härlig människa jag är!

I helgen sov vi huset vi renoverar. Det är inte färdigt, vi har inget vatten än och ingen el förutom provisorisk. Detta gjorde för mig att jag fick in campingkänslan så här i semestertider och när vi skulle stanna över natt! Jag tvingade barnen, Noel och min systers Rasmus, att tvätta sig ute med kommentaren att det gör man på semester och när man campar. Vi åkte sent och köpte godis för det gör man på semester och när man campar. Affären eller tappen är en vanlig tapp som vi varit på många gånger. Denna gången benämndes den med campingkiosken. Jag fick på alla myskläder för det har man på semester  och när man campar=). Då någon motsatte sig blev jag ilsk och förtydligade med att vi har semester, vi är på en camping och det är så här saker och ting går till då! Snacka om att pracka på andra den bild av campinglivet jag själv har, hihi!

Har ni faktiskt tänkt på att man kan vara på semester när man i själva verket är hemma?

 

Semester: utetvätt i naturen... =P




Semester: Campingkiosken...

 

Semester: Två ungar i myskläder...


Kommentarer
Postat av: Desirée

Kikade hos Malin på lite bilder, vilket FINT hus ni har/kommer att få:-) Ni har verkligen renoverat med kärlek<3

Hoppas bebisen kikar ut snart så du får njuta av att henne i din famn istället:-)

Stor kram<3

2009-06-16 @ 15:50:26
URL: http://lifetakesaturn.blogg.se/
Postat av: Sara II

Det är rätta takter! Camping är camping - det är bara att härda ungarna, haha. Länge leve utedass och tältpinnar!

2009-06-17 @ 07:19:41
URL: http://www.designbysara.webs.com
Postat av: S

Hej Des! Ja, det blir väl fint? Det ska bli skönt att snart flytta in =). Undra när lilla bebis kommer? Jag var hos bm igår men skrollan låg fortfarande högt så hon trodde inte det var dax än. Själv har jag börjat leta tecken hela tiden =P. Glad midsommar på dig!



Sara, sara, sara Jag kunde inte sagt det bättre själv! Utedass och tältpinnar är ett måste! Kram!

2009-06-17 @ 08:53:22

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0