En öldrickandes kalsongdrivare.

Ja detta är nog den bild noels fröken och skolkamrater har av mig. Idag när jag kom till skolan för att hämta Noel så berättade fröken lite leendes att Noel idag förtäljt att jag alltid gick omkring i Björns kalsonger för att jag hade blivit så stor att jag inte kom i mina egna underbyxor. Jag kunde inte hålla mig för skratt och sa att han hade rätt i det. Sedan sa jag vidare att:

"-Ja tänk vad skönt det är att gå i kalsonger... "

Efter detta uttalande var det högtid för Sberg att åka hem vilket hon också gjorde.

Jag funderade över vilken bild fröken har av mig. Dels pågrund över detta kalsongäventyr men också i hop med äventyret som inträffade under Noels första skoldag som ni kan läsa om här...


Hm, kanske något i stil med en öldrickandes kalsongdrivare?

Nu har jag alla fall ännu en grej att skriva in i minnesboken =).

Kommentarer
Postat av: Mel

Hihi! Jag tror fröken har överseende med kalsongdriveri när man är så söt som du! Hur gick det med gravidfotograferingen förresten? Blev det bra? KRAM!

2009-06-08 @ 18:37:12
URL: http://http//:litenstjerna.blogg.se
Postat av: Sofia

Hihhi jag undrar det jag... grrr. Hur går det med dig nu såhär när vi inte längre är studenter? Jag tycker det är skönt men visst är det lite konstigt och ovant? Gravidfotograferingen har inte blivit av. Går det att ordna nu trots att det itne är långt kvar så ska jag göra det. Jag kommer att ångra det annars sen när magen är ett minne blott... Hoppas du mår bra!! Kram på dig!

2009-06-09 @ 09:18:56

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0