Noel 7 år! Malmö och maniskt letande!

Dagen startade med skönsång av mig och björn. Elsa var också med men sjöng inte så mycket =P. Våra bräckliga morgon röster sjöng så Noel for upp i sängen som ett skott. Ja må han leva, ja må han leva... En födelsadagsbricka med lite godsaker på serverades och presenter i sängen.

 

Nu är vi i Malmö och hälsar på syster Stina. Elsa sov hela resan och jag kom fram alldeles nermjölkad =) skulle tagit blöja för brösten idag... amningsinlägget höll inte för de fyra timmar resan tog och jag glömde av det hela. Nu är vi här och myser. Noel och kusin Rasmus spelar wii sport resort, en av dagens presenter och vi andra tjattrar och myser. Fruktfatet och godisskålen är fyllda med serpentiner och drinkparaplyn för att få lite födelsedagskänsla här =)

   

En annan sak... I går köpte jag hårspännen till Elsa. I dag har de varit spårlöst borta! När jag förlägger något blir jag helt galen om jag inte hittar det. Helt maniskt har jag letat. Jag har lensat hela lägenheten. Jag har letat överallt. Överallt och lite till tillochmed i toaletten och på ställen de aldrig logiskt sett skulle kunna vara så som... nä jag tänker inte ens säga det. Mycket har jag hittat. Inga hårspännen. Idag var Malin med familj hemma och firade Noel innan vi åkte och jag kunde knappt umgås. Jag letade hårspännen. Björn som vet hur jag är har nog hundra gånger sagt till mig att släppa saken och gå vidare. Ja, säger jag och slutar leta för två sekunder. Den tredje sekunden är jag där igen. Till och med på resan till malmö höll jag på med mitt letande. I bilen. Ögonen går som pingpollbollar när jag är som mest uppi mitt letande. Jag blir galen. Jag har ännu inte hittat dem! Hur virrig kan man vara? Hur virrig får man vara? Vart kan jag ha lagt dem? Nästan skrämmande vart jag kan hitta dem... Hur knasig kan man vara?!  Hur knasig får man vara? =) Som ni märker har jag svårt att släppa denna grej. Nu när jag inte kan leta eftersom jag inte är hemma, ja då sitter jag här istället, i malmö, hos min syster och pratar om det på bloggen. Kanske borde jag släppa taget nu? =P

Jag är galen på hårspännen. > Björn är galen på mej. Eller kanske i mej =P Ja, så får det va!

Kommentarer
Postat av: Gabbi

hälsa Noel från oss o gratta!!! Stora killen!! Åh vad mysigt att ni är i malmö! Hörs ses snart!!

2009-07-25 @ 11:15:37

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0