Sbergs sjuka humor!

När jag och Björn har renoverat färdigt och åker hem från huset åker vi ofta i var sina bilar hem till lägenheten där vi bor. Björn brukar köra efter mig. Var gång leker jag tvärtom leken, när vi ska svänga vänster blinkar jag höger. Jag vet inte om Björn tycker att detta är roligt nu efter hundra gånger, men det gör jag! Oj vad jag skrattar! Idag uttökade jag leken där jag körde in på lite konstiga kvarter eftersom Björn visste att jag skulle hem så fattade han att jag fjantade mig. Björn var inte sämre han så han åkte också in på en gata och gömde sig för mig. Eftersom jag känner Björn visste jag att han skulle göra det. Jag och Noel åkte och letade efter honom och fann gömstället snart. Nu skrattade jag ännu mer. Björn gjorde nog inte det men han visste med säkerhet att jag skrattade så jag kissade på mig. Väl ute från diverse kvarter på vår vanliga gata svände jag in på en fotbollsplan. Jag gasade upp bilen och drog i handbromsen. Bilen sladdade inte det minsta. Björn körde efter och fick några sladdar. Vilken humor va? Ja, min kväll är i alla fall gjord! Usch vilken dålig humor jag har...

    

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha jag hade också asgarvat!

Tänk vad lite som krävs för att sätta ett leende på läpparna =) Det är härligt. Lek och spel teorier släng er i väggen, nu nu vet vi att även vuxna kan leka!

Kram!

2009-01-31 @ 18:14:56
Postat av: Mamma Melissa

Ha ha... den har vi aldrig provat här hemma! Måste ju göras!

2009-02-01 @ 05:56:51
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0