God morgon!

Här sitter jag med håret åt alla håll och kaffekoppen i högsta hugg! Snart ska jag bege mig till skövde för lite handledar möte och lite grupparbete.
I går blev vårt toa golv lagt. Jag har inte sett det ännu men Björn sa att det blev jättefint=). Spännande. Vi valde en nästan vit sjöstensplatta. Vi var lite osäkra på om den skulle bli för ljus men det blir alltid mörkare när det väl är lagt så Björn tyckte nog att vi valt rätt och jag tror nog det också. På väggarna blir det en vit, högblank lite bucklig kakelplatta.

Nä nu ska den här damen masa sig in i duschen!

Ha en bra dag hörrni!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan bruden..

skönt att få ordning ute på torpet va? när ska jag boka flygbiljett så jag kan va med på inflyttningsfesten? :)

kram

2009-01-29 @ 18:04:30
Postat av: daniel svensson

jasså mitt namn kom inte med i den första posten..

2009-01-29 @ 18:05:43
Postat av: Sofia

Hej Daniel! Hur har du det?! Du kan väl skriva och berätta lite? Kul att höra av dig=) Jag bokar en biljett när det är dax för fest! ;) Kram på dig!

2009-01-29 @ 18:15:53

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0