God morgon! -Sberg faceing the snow!

Nu sitter jag här med kaffekoppen igen. På radion spelas lugna favoriter. En skön start. Utanför ligger snötäcket tjockt och vägrar ge upp. Min midsommar middag igår fick inte snön att smälta bort, men jag fick i allafall en god middag med lite sommarfeeling.
Jag ska väcka Noel nu och säga till honom att vi slänger in pulkan i bilen och åker till en backe. Here we come! Leverpastejmackor och varm oboj ska med. Så länge det finns något att äta på är jag nöjd =). Det är förstås skoj att se Noel ha roligt, jag får bara möta snön helt enkelt och sluta tjura. Obojen blir extra god om det är kallt ute ;)!

Jag ska prova denna i backen tänkte jag =p!






Trevlig lördag!

Sberg <3

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0