Om att handla med Noel...

Att handla med Noel är bra. Mycket bra, för att vara lite mer korrekt! Igår var jag och Noel och handlade. Noel har en mycket god vana av att handla. Det första han gjorde när han kom in i affären var att ställa sig i kö till en dam som stod och demonstrerade grönsåpa. Noel 7 år fick ett prov och disskuterade såpan med den demonstrerabde damen. Strax därefter så hittade jag honom i en kö där man fick provsmaka prinskorv och rödbetssallad. Jag såg att han stod där, i kön bland alla vuxna, och jag såg min chans till en körvabete =P. Jag gick fort fram till Noel och sa lite förvånat: Nä, men står du här?! Jag lät lite förvånad för att inte verka åpen. Sen fick jag också en korv!

Mycket bra, mycket bra!

Mätta och belåtna for vi hem från affären!




Tänk att denna såpa kan anvädas till så mycket! Rengöring som fotbad. Bra miljöval dessutom!

=)



Kommentarer
Postat av: Jennie <3

Hihi,du e för rolig....=D

Kram från Mora <3

2009-12-12 @ 19:21:47
URL: http://jennieleee.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej Jennie! Roligt att du titttar in =) Kram på dig!<3

2009-12-14 @ 08:59:15

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0