Julklappslek och annan lek!

Ikväll ska vi köra den där julklappsleken ni vet. Där alla som kommer köper med sig ett antal paket, för en bestämd summa var. Leken går ut på att man ska försöka roffa åt sig så många paket som möjligt. Någon kan bli utan och en annan kan få många =). I går fick Noel 30 kr x 2. Han fick välja affär själv och gå in och köpa två paket som han skulle bidra med i leken. Det ska bli roligt att se vad han har valt=). En annan lek som man lätt kan ha är att lägga olika kända karaktärer på gästernas tallrik, som kända tvprofiler. Den som får en viss karaktär ska vara denna under hela middagen. Alla runt bordet ska gissa varandras personer =P. Lätt gjort, ger många skratt, fungerar för barn som vuxna och kan vara bra om gästerna inte känner varandra såväl. Är det inte alltid lättare att få vara någon annan än sig själv? =P På min karaktärslista står Anna Anka, BondeRogerRogerbonde, Sverker i plus, Carl Jan, Sean Banan, Anna Skipper, Svampbob, Maria Montesami, Samantha i sex and the city, Drottning Silvia, Carola och Bert Karlsson... Ett härligt gäng =P.

Vi ska inte göra något särskilt ikväll utan bara äta gott och mysa.

Hoppas ni har det bra där ute och att ni alla får en fin sista dag på 2009.




Gissa vilka klappar noel har köpt =P?



Många kramar från mig! =)

Kommentarer
Postat av: :D

hoppas du får en bra kväll:))



Gott Nytt År!!!<3

2009-12-31 @ 15:54:11
Postat av: Sofia

Tack! =D

2009-12-31 @ 16:30:09

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0