God morgon!

Nu sitter jag och Elsa på golvet framför vår kamin och värmer oss. Noel ligger fortfarande och sover. Det är en jättefin vinterdag ute. Dagens planer består av en tur till skogen. Jag älskar att vara i skogen lite då och då. Det är så stilla och fridfullt! Jag tänkte vi skulle plocka lite lingonris till att göra kransar av sen. Ni vet sådana hjärtformade som Enst gjorde igår. Man kan hänga dem på dörrar och annat. Jag tänkte göra till dörrar men även att hänga bak på stolsryggar. Antingen små hjärtan eller helt enkelt små kransar. Kameran får också hänga med. Jag blir så sugen på att fota dessa dagar =). Björn kan bli lite trött på mitt fotande ibland =P. 




  

Elsa jagar sopborste. Hon springer och springer men kommer aldrig fram. Mycket märkligt, säger Elsa!



  

Elsa äter majs och potatispuré. Smakar skit, säger Elsa och spottar ut. Hon säger vidare att hon vill ha boooooob!





Den här julstaden fick jag av min vän för några jular sen. Jag älskar att ställa fram den! Det är något visst med de juliga små husen. Jag kan sitta framför husen och fundera över vad alla gör innanför =P. Vad tror ni? Vad är det för några där inne?



 



Det här är Elsas bästa vän! En examenspresent jag fick av min syster och bror =). Elsa älskar den! Hon klappar, pussar och pratar med henne varje dag! Att hon inte svarar tycker Elsa bara är skönt! Jag tycker också mycket om Elsas vän. Jag gjorde det inte till en början. Jag var rädd för henne. Hon påminde mig om dockan i filmen, den onda dockan. När jag skulle sova fick jag vända på henne så hon inte tittade ut i rummet utan låg med rumpan ut istället... Vilken fantasi! =)

 Ha en fin dag alla!

Ut och fota, säger jag =)!


Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0