Morning! Sovande familjemedlemmar och tvättmedelsburkar

Här sitter jag och njuter av mitt morgonkaffe! Jag sjunger till Erik Linder och njuter för fulla muggar av denna stund. Alla sover och endast tomten är vaken. Skönt =).


  


Jag besparar er bild på mig, något ni ska vara glada över =P



Dessa tvättmedelsburkar funderar jag på att köpa till vår tvättstuga i dag.




Tvättstugan är rummet som kallas för kökshanduken ni vet...


 


Tapeter i tvättstugan.

Nu ska jag väcka de andra och äta frukost...


 

Nej, jag äter inte sylta. Det är det Björn som gör.


Trevlig Lördag!!

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Köp dem, såå fina!!!!

2009-08-22 @ 09:45:08
URL: http://novelli.blogg.se/
Postat av: Malin

Guuuud va gött å få vakna ifred på morgonen :-)

Jag röstar också FÖR tvättburkarna de är jättefina!!!!

Och måste säga att jag älskar kökshanduks-tapeterna!

Kram

2009-08-22 @ 11:18:09
URL: http://mgp.blogg.se/
Postat av: Jennie W

Åh vad lilla Elsa är söt!! Gullunge! Syskonen är lika! Hoppas allt är bra! Malin har berättat att Elsa varit förkyld. Har tittat på bilderna på huset,jösses vad mysigt! Vilket kök!!!

Stoor kram!,

2009-08-25 @ 21:43:07
Postat av: Isabelle

Åh vad gullig du e tack!



du har ju själv en alldeles liten egen mystjej!



Kom på att stina skrivit att hennes syster fick en elsa, inte förrän då kopplade jag! du e ju hennes syster! haha ah well =)

verkligen jättefina barn! Kul att du själv snart ska bli moster igen, måste känans jättespännande



kram!

2009-08-26 @ 13:48:58
URL: http://saberi.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0