Dålig humor...

För ett tag sedan passade jag på att roa mig lite. Jag målade på väggen. Bäst att passa på medans man kan och innan tapeterna är uppe...


Jag tyckte mig ha jätteroligt medans jag höll på. Björn tyckte väl inte detsamma. Jag var beredd att hålla med Björn när vi hade besök från Bvc här. Jag tyckte besökaren tittade lite väl länge på väggen medans vi satt och pratade... Hoppas även hon trodde det var en elefant ovanifrån så som alla icke läskunniga unga beskådare.

...och ja, jag är trettio och tvåbarnsmor...

Kommentarer
Postat av: Sara

Jojagog hoharor ocockoksoså dodåloligog hohumomuror!

Haha! =)

2009-08-07 @ 19:09:41
Postat av: Carro - Lantismamman

Precis min humor! Du är störtskön bruden!! Vad fint du fått det på bloggen! Kramar Carro

2009-08-09 @ 14:52:23
URL: http://lantismamman.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0