Sberg´s lördagsmat!

Efter att ha läst hela dagen håller jag nu på med sbergs lördagsmat. Undra om jag inte borde blivit kock istället. Förresten, det är jag redan! Oh, vad jag tror att jag är kock när jag står ute i köket och kockar! Fort går det och jag håller på och tjatar om färska råvaror=P. Undertiden jag lagar har jag på skön musik och idag blev det en heiniken 3.5! Härligt=P. Snart ska ni få se mina kreationer! Torsk i foliepaket med sberg´s röra och färska örter. En god sallad serveras till, så som potatis och citronvatten!


  



Ps; Ska ni ha någon storfest eller så, så är det bara att slå en signal så fixar jag käket! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

gravida stackare som inte orkar laga mat då- finns det utkörning?

förresten så vet jag ju att dina "hemkörda" bullar år ljuvliga..........

2008-09-07 @ 00:08:00
Postat av: Sofia

Hihihi, ja det gör det! Bara att ringa så kommer sberg´s budfirma! Hoppas du mår bra!

2008-09-07 @ 10:52:29

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0