Hejsan!

Nu har jag läst en massa om Marx och gubbarna. Jag tror till och med att jag börjar greppa deras tankar! Inte illa hörrenini!

Idag kom Jörgen och barnen och hämtade upp Noel för att gå till herr bagaren och fika. Jag skickade med Noel en inköpslista innehållande en krämbulle och en Cola till mor! Gott det=). Noel fick också med sig kameran för att dokumentera fikan=P Herre gud, jag måste ju få veta vad de har gjort och så nu när inte jag hängde med. Väldigt smart att skicka med kamera tycker jag! Den ska han få ta med sig vart han än går i resten av hans liv!



Jag har ballat ur flera gånger här hemma sedan Björn kom hem från jobbet. Detta i form av lite dansryck här och där. Jag skyller på böckerna. Björn på sockerchock!

Kommentarer
Postat av: Becka

Tjena gumman! Va gjör du för kul tro..? Själv håller jag på o städar för fullt, ack så tråkigt, men sååå skönt när d väl e klart! Nä "back 2 work" pussliluss på dej o hela familjen!

2008-09-06 @ 15:29:21
Postat av: Sofia!

Hejsan! Vad duktig du är som städar=P! Jag läser och läser. Ibland är det så svårt att fokusera och jag läser om allt 200 gånger. Lite tröttsamt men, men jag får kämpa på! Ha en mysig dag! Ses snart! =) Puss!

2008-09-06 @ 15:55:13
Postat av: Mel

Hupp! Vadan detta att alla snyggisar har fru och barn? =)



KRAM på dig Sofia!

2008-09-06 @ 18:11:23
URL: http://litenstjerna.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0