Noel en klok liten kille! <3

I går sa Noel vid ett tillfälle;
 -Lägg av!
Jag sa men Noel vad är det?
-Jag är känslig, sa Noel.

En annan dag för flera år sedan så sa Noel;
-Mamma...
Jag svarade i samma stund som jag höll på med något annat;
-Mmmm
Noel sa vidare;
-Men mamma nu bekräftar inte du mig!
Jag kan lova att jag gjorde det senare! När han sa detta var han väl tre, fyra år! Gulp!



Nu ska vi laga korvgryta. Jag önskar jag kunde lägga lite höstlöv i och rönnbär för de är så fina men det kanske inte smakar så gott...

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja man undrar vad de får allt ifrån och visst får man sig en tankeställare ibland. När jag småretas med Axel så kan han säga: "Mamma det är inte roligt, nu blir jag besviken på dig" och då kan man inte låta bli att småle litegrann! De är så kloka våra barn! =)

Kram!

2008-10-12 @ 23:19:09
Postat av: Sofia

Godmorgon SilverSara! Hihihi, det var mig en klok liten Axel, inte ska mamma busa så! =) Det är som du säger svårt att inte skratta ibland! Hoppas ni får en bra dag idag! Hälsa så gott till Linn och Axel =) Nu håller du dig ifrån busandet idag! ;)



Kramar!

2008-10-13 @ 07:50:11

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0