Hemma igen!

Nu är jag hemma igen. Föreläsningen var helt ok nu återstår bara en MASSA läsning. Hemresan gick fort och detta berodde på att jag hade räktoast, potatisgratäng och köttgryta som väntade på mig hemma. Denna smarriga mat fixade jag och Noel igår som en liten överaskning åt Björn. Mat kan verkligen förgylla tillvaron!
För er som vill göra räktoast på mitt lätta vis gör så här:

Räktoast

Lite creme fraich, majonäs, dill och hackad rödlök -Allt efter behag.
Koka ägg och mosa ner i smeten.
Häll i räkor och lite salt och peppar.

Servera röran på en rostad macka. Garnera med lite citron, dillkvist och en lite paradistomat kanske =)

Klart!


Kommentarer
Postat av: K

Gott:) Nu blev jag hungrig!

2008-11-26 @ 10:27:03

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0