God morgon!

Nu sitter jag här i köket framför datorn. Solen strålar in och jag drömmer mig bort till något varmt härligt ställe. Hm, funderar på vad vi ska hitta på i sommar. Förra året var vi i Kroatien, året dessför och året därpå var vi i Spanien och innan det  några gånger i Frankrike. Vi har inte tänkt att boka något i år utan hålla det öppet lite grann och ta det som det kommer. Vi renoverar ju ett hus och har fullt upp med det i sommar. Ändå sitter jag och Björn här och kollar lite boenden och annat. Spanien lockar verkligen, standen, hettan, maten, drycken, havet och ja, hela atmosfären... =) men, men man måste tänka på både ekonomin och tiden. Hur det än blir så är jag nöjd. Jag kan både tänka mig och vara hemma så som att dra iväg. Men visst är det nått visst med en liten tripp! Tänk förra året när Björn höll på att åka i finkan för att vi parkerade bilen lite slarvigt! =) hahah, vi kommer ut från mataffären där vi ser vår bil högt upp i en lyftkran! hahaha ett kul minne!

image370

Snart ska vi i väg på kalas! Min svägerska och hennes två barn fyllde år i torsdags och vi ska fira alla idag. Alla tre födda på samma dag! Lite kul tycker jag!



Ha det bra allihop!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: ille

Kroatien är nog billigast. :)

2008-05-17 @ 11:42:53
URL: http://sorandom.org/
Postat av: Sofia

Ja visst är det så! Underbar natur var det också då vi var på ön pag! Härligt!! =)

2008-05-17 @ 11:47:08
Postat av: Natalie B

Härligt att tänka på minnen från när man varit utomlands.

2008-05-17 @ 11:50:25
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Sofia

Ja det är härligt verkligen, men de gör det svårt att hålla sig borta förstås =)

2008-05-17 @ 11:52:25
Postat av: Mel

Åh! Sitter här med Thomas Johanssons bok uppslagen, men gör allt annat än läser i den! Jag vill också åka på semester, fanken vad jag ska iväg när vi har pluggat klart! Nu e de snart sommar"lov"!! Ska du läsa eller jobba i sommar? Eller är det "bara" husrenovering på schemat? :D

Kram på dig!

2008-05-17 @ 16:20:23
URL: http://litenstjerna.blogg.se
Postat av: Sofia

Hej Meli! Du jag hade faktiskt bokat in mig på lite kurser över sommaren också men tror jag hoppar över det. Det blir nog husrenovering och jobb lite då och då. Jag har sagt att jag hoppar in på jobbet lite då och då... Det känns att det snart är sommarlov tycker jag. Tankarna vill gärna vandra iväg från böckerna. Jag ska försöka läsa lite Thomas Johansson nu tror jag. Phu =) Har du några planer för sommaren?? Kram på dig!! =)

2008-05-17 @ 17:27:57

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0