Underbar dag!

Har just kommit hem från skogen. Jag joggade ytterligare 7km idag. Det gick jättebra och konditionen förbättras snabbt. Noel och Rasmus (min systers grabb) var med idag. Vi tog med fika -äggmackor, godis och kakor =) och filt, de hade picknick medans jag sprang. (Läs: lunkade flåsandes) De fick även med sig kameran uti skogen så att de kunde plåta deras mys! De hade gått upp på ett berg (låter högre än var det är...) och slagit sig ner på en solig plätt. Både jag och killarna var saliga efter skogsbesöket. Tänk vad lite skog och sol kan göra. Här kommer de bilder som Noel och Rasmus tog på varandra. Visst är de fina=)

Noel <3
image316

Rasmus <3
image317


Ok, en virrgrej till hände idag. Jag låste bilen så fint på parkeringen.  Det var bara det att Noel hade aldrig stängbildörren. Dörren var låst  men helt öppen om ni förstår.

Ha en go ´dag!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0