Sur!

Åh vad jag är sur! Sur, sur, sur! Fan, skit, balle!  Jag känner mig helt handlingsförlamad, passiv, oförmögen,  bara sur, gnällig, negativ och arg. Vad jag klagar dessutom! Jag är just nu i denna stund negativ och tycker att allt är skit! Det finns massor av saker jag skulle kunna göra för att vända denna skitstund av surhet (jag vet) men istället sitter jag här och surar ännu mer för att jag inte gör det utan bara sitter här och gnäller! Åh, jag är så sur, arg, förtvivlad, vansinnig, så det ryker ur öronen -och näsan. Åh, jag vill gräva en grop och hoppa ner i och sedan vänta på att bli uppgrävd när neggo sberg har gått bort... I don´t like her. Hoppas verkligen hon är borta i morgon... Nä, i morgon är surjag borta! Jag ska kavla upp skjort ärmarna och jaga bort mej´´

Fan! Skit! Fuck!

Från Sberg som gått tillbaka till ett tidigare utvecklingsstadie!


Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0