Simskola!

Idag börjar Noel på simskolan. Har har packat sin badpåse och är helt redo att slänga på sina svampbobbsbadisar.



När jag först kom på att simskolan började idag kände jag bara NEJ! Mitt på dagen och dessutom var dag i tre veckor. ;) Hursom helst har jag vänt på steken och efter lite tjurtid tycker jag nog att det är helt ok. Noel tycker det ska bli jätteroligt och det är ju ändå han som ska gå där. Jag vet, jag vet men jag var ändå tjurig igår! =P
Jag gick själv på simskola när jag var liten och jag glömer aldrig ett tillfälle... Var morgon sa simskolelärararen:
-Stå upp! -Godmorgon -Sitt ner. Denna gången också...
-Stå upp! Sofia ställer sig upp och släpper taget om handuken. Till sin förvåning står hon där alldeles naken. Hihihi Jag hade glömt min badräkt som låg så fint inne i omklädningsrummet... OOpps!



Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha...visst är det härligt med gamla barndomsminnen

Även om det kanske inte var så roligt just då.

Albin började också simskolan idag, kl.9.00.

Där rök min sovmorgon...

Ha det bra, kram Susanne

2008-06-16 @ 12:42:28
Postat av: Sofia

Haha, ja du sussane det är med blandade känslor den där simskolan grr. =) Hoppas att det gick bra för Albin i alla fall och att han tyckte det var roligt =) Kram!!

2008-06-16 @ 12:55:41

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0