Hej på er!

Nu ska jag åka till Gbg. Är där som ledsagare och kommer tillbaka i morgon igen. Ska bli riktigt mysigt faktiskt! En sak jag är bra på måste jag säga och det är att packa. Vanligen brukar man höra att många packar för mycket när man ska iväg på någonting. Nu ska jag bara vara borta en natt och det är inte så konstigt att jag bara packar mig själv och min tandborste=) men även då jag är borta längre brukar jag ha med pyttepackningar så som underkläder, tandborste och ofta klänningar som inte väger något och som går jättebra att knöka ner i handväskan=P -inte illa va?
Ha det bra alla cyberbloggare!


  

Kommentarer
Postat av: Greger & Gertrud Gregorius

Nu är den ultimata Blogglistan här -- GREGORIUS BLOGGTOPP!

Är Din Blogg med på listan???

Kom och kika...

/GG

2008-06-14 @ 10:35:28
URL: http://www.metrobloggen.se/gregorius

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0