En härlig dag på stranden!

Kanske inte riktigt surfing som på bilden nedan men ändå lite surfing...

image386

Det var lättare på marken än i vattnet. När jag skulle surfa sjönk brädan...

 Stina som ville kramas...

 Stina i väntan på tonfiskbaguetter från elake måns...

 Noel trillade några gånger under surfningen =)

 Jag fångar solen =)


Det har varit en skön dag tyckte både jag och Noel när vi åkte hem. Noel träffade kompisar där och är fullt nöjd. Nu är vi så där härligt mosiga i hyn.

En härlig dag av sol, sand och baguetter!

Kommentarer
Postat av: Stina

ska vi ta en mysig fika på stan? när hade du tänkt komma? Skulle behöva kika på ett par skor även om plånkan tryyyter, ska ju på galapremiären i övermorgon.. kram stina

2008-06-10 @ 12:29:48
URL: http://stinalee.se

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0