svarta snorkråkor och sex and the city!

Efter en dag av hårt arbete med renoveringen har jag just kommit ur en grovtvätt i duschen. Oh så lortig man blir in och utvärtes! Från den förkylda näsan kom alldeles svart snor... Så där mysigt men ändå ett tecken på att man arbetat hårt. =P. Vi fick mycket gjort idag vilket känns jätteskönt. Björn drog iväg på biken för att hämta en pizza åt honom och en tonfiskrulle med annanas och majs åt mig och Noel. Gott! Björn blir alltid trött på mig när vi ska beställa för att jag alltid ska proppa i extra tillägg i det jag vill ha... =) men, men en tonfiskrulle utan anannas och majs vore som en dag utan cola. Efter käket ska jag åka och hämta min svägerska (brors tjej -det är väl svägerska?) för att åka till lidköping och gå på bio. Sex and the city ska vi se. Det ska bli såå mysigt! Jag ska knöka ner en filt i väskan och kanske min huvudkudde. Ska man mysa så ska man! Hm, undra om jag inte ska ta med mina innetofflor och mysbyxor också? Det åskar ute och regnet piskar ner. Vad passar bättre än en bio då??

Puss och kram på er nätisar!


Kommentarer
Postat av: Mel

Vad tyckte du om filmen Sofia? Jag gillade den faktiskt! :D

Hihi, svarta snorkråkor känner jag igen. Hökörning och att vara i stallet över huvud taget brukar resultera i detsamma.

Kram!

2008-07-07 @ 23:55:49
URL: http://litenstjerna.blogg.se/

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0