Badrum och badrumsmöbler...

Vi har bestämt att kakla upp en badrumsmöbel. Jag tycker inte om dessa möbler som finns, så det får bli att kakla upp en fast bänk med hyllor och handfat och spegeln får kaklas över in i väggen. Vad det gäller badkar så gillar jag mest de gamla karen på tassar. Skruvas kranen på väggen i mitten över blir båda kanterna på karen fria. Jag och björn var inte riktigt överens här och han ville ha ett lite modernare alternativ, framförallt bekvämare. Björn har i alla fall beställt ett nu med ljus och bubblor. Det blir säkert jättebra! Jag älskar att bada och är inte bortskämd nu då jag badar i vår duschkabin med djup 10 cm. =) Vad jag funderar på nu är en osynlig hylla där shampoflaskor och dylikt kan placeras. En osynlig hylla med inom bra räckhöjd när man sitter i badet. Någon som har något tips kanske?


Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0