Bad

I dag har vi varit och badat vid vår lokala nybyggda pool. Det var verkligen jätte härligt! Perfekt för Noel som träffade en massa kompisar där och jag också. Jag är fortfarande förkyld och släpade med mig en hel toarulle som jag snöt upp under dagen =). Nu har vi kommit hem och jag har fixat middag. En salig blandning idag. Lax med citron i ugnen, stekt och kokt potatis, stekt ägg, sallad och lite korv =) Man tager vad man haver. =) Jag har verkligen fått smak på lax och har lagat det i flera dagar här. Gott gott.

Snart ska jag lägga mig i sängen och lyssna på min bok: Munken som sålde sin ferrari. Underbart =)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej! Skulle ni kunna ha Charlie & Bianca imorgon? Eller bara Bianca, båda kanske är bäst. Det vore så himla gulligt. Tänkte gå på liseberg. Kunde inte åka dit idag =( Är så besviken. Kram Stina

2008-07-03 @ 20:46:00
URL: http://stinalee.se

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0