Ta från de rika och ge till de fattiga...

Visst säger man så om farbröder som försöker dölja skalpen?
Ok, man skulle kunna säga samma sak om mig.

Idag har vi varit ute i och grejat i huset. Verkligen en fin dag med stor sol, så vi passade på att greja ute.
Vi eldade en massa ris -och  hår.
Jag tyckte mig ana lite lukt av bränt hår när jag jobbade som hårdast... Jag frågade om jag brann och fick till svar att jag inte brann, så jag fortsatte.
Nu efter duchen så insåg jag att jag brann. Efter en lång, varm, dusch tog jag mig en titt i spegeln och möttes av en syn. Herre gud jag kunde inte sluta skratta! Stubb mitt på huvudet! Det var dagens skratt det mina vänner.
Så nu är jag en ibland dem. Jag tar från de rika och ger till de fattiga!

image263

Kommentarer
Postat av: Mirakelbloggens Malin

Jösses Fia, det där låter farligt ;0§ Du får köra med badmössa i framtiden!! Krams.

2008-01-28 @ 05:40:45
URL: http://malinsmirakel.blogg.se

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0