Hej!

Jaha nu ska jag snnnarrrt börja läsa... tänkte jag skulle berätta det först. Nu på morgonen har jag haft besök från en mycket pratig pensionärsgranne. Vanligtvis brukar jag tycka att han aldrig kan sluta prata och flyr fortare än blixten när jag tycker mig ana hans närvaro. I dag skulle man kunna säga att det hela tog sig lite annan form. Gubben fick inte en syl i vädret. När han skulle gå efter cirka två timmar erbjöd jag påfyllning av kaffe. Han måste ju tänkt och undrat vad som flugit i mig. Jag som kappt säger hej annars! Kan det ha att göra med att jag måste läsa? Nae, vet inte det jag.

Kommentarer
Postat av: Meli

hihi, känner igne det där med flyktförsök! Men grannen hade säkert trevligt! :D Kram påre!

2008-01-30 @ 18:58:52

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0