Hej!

Nu har jag, efter att varit hela dagen i skolan, varit och handlat. Är fortfarande lite hängig så jag köpte mig en ögonkräm för att frächa upp lite... Fick också köpt ännu en bukett vita tulpaner. Livet känns lite ljusare. Allt är bra men det har onekligen varit stressigt det sista och jag känner att det sätter sina små spår. Herre gud jag känner av att jag blivit äldra... haha! Dessutom ögonkräm! Jag var tvungen att fråga kassörskan hur den skulle användas och jo, man skulle smörja in med ringfingrarna för att inte trycka för hårt. -Jiiiissseees jag som bara hör kört med vanlig handtvål vid tvätt och kroppslotion för ansiktet typ kommer få en alldesles strålande hud! Här ska vårdas!  Förr räckte det med någon timmas sömn och lite coca-cola så var allt på topp ;) Nu ska jag fixa lite mat sedan ska jag ta mig ut på en runda. Sitter hela dagarna i skolan och känner att jag behöver röra mig lite.

Kram!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0