Hej!

Idag kom de första ritningarna på huset. Det mesta var jättefint gjort. Dock var det några punkter som inte var genomförbara på vår egna ritning däribland köket. Efter lite tid av hysteri fick jag till slut till det och nu ska ritningen lämnas in i morgon igen för en ny uppdatering. Något som verkar helt omöjligt kan faktiskt bli riktigt bra om man kämpar lite! Under några timmar var jag helt galen, skrek på Björn att vi skiter i alltihop! När jag dämpade mig, och insåg att det fanns en lösning, fick jag be om förlåtelse! =) Nu är allt bra och jag kan inte förstå hur jag kunde bli så frustrerad! Jag körde nog fast och gick upp helt i min idé där jag vägrade se något annat. Men herre gud livet hänger ju inte på det här?! -Perspektiv unga dam!!

Ikväll har jag varit i väg på lite ledsagnining. Bad och Mcdonalds. Mysigt! På vägen hem fick jag en uppenbarelse där jag kom på att åh vad jag älskar Noel! (Det gör jag ju alltid men ibland kommer det över mig lite extra sådär...) Jag trampade på gasen. När jag kom hem låg han där i sin säng alldeles varm och mjuk.  Han hörde att jag kom för han ropade på mig. Jag tassade in till hans rum och fick en alldeles underbar kram!

Sov gott

Kram!

image262

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Haha! Vad underbart att läsa, känner igen mig totalt =) Man blir så fast i sin idé och sedan när den inte går att genomföra ser man ingen annan lösning och känner att det är lika bra att skita i alltihop! Men som sagt, allt ordnar sig i slutändan..=)

2008-01-18 @ 18:23:49
Postat av: Anonym

Skönt att höra att någon känner igen sig. Hehe! Ibland hettar det till minsann.=) Kram Sofia!

2008-01-18 @ 21:01:28
Postat av: emma

hej fia. vem e det som ritar på huset? vi håller på att jaga ngn som kan rita på en glasveranda till vårat hus. malin frågade om jag ville hjälpa dig med möblerna, själklart gör jag det! vad har du hittat för kul i ladugården???

2008-01-20 @ 09:50:50
Postat av: Sofia

Hej Emma! Vad gulligt att du kan hjälpa=) än så länge är det några fåtöljer som jag funderar på att spara men har inte bestämt mig.. Annars har jag inte hittat så jätte mycket men ladugården är full och det är mycket att gå igenom. Just nu är det vara byggkonsult som håller på där en tjej Ida ritar. Hon har gjort en jättefin veranda på våran ritning, hör av dig dit om ni funderar på en.. Jag hör av mig om det ska rustas upp =) Tack snälla!!

2008-01-20 @ 11:23:42
Postat av: Becka

Hej gumman! Tittar in lite o säger hej! Gud va spännande o se huset! Kanske d e klart nästa gang man kommer pa besök.... Ha de bra gummis puss pa dej o hela familjen!!!

2008-01-20 @ 13:07:22
Postat av: Sofia

Hej min lilla älskling! Fan det var något jag skulle ringa och säga till dig för ett tag sedan men kunde inte eftersom jag inte har numret, nu kommer jag inte ihåg vad det var... Skit men kommer jag på det så skriver jag. Hoppas du har det bra!! Var det mysigt med besök från Sverige? Jag längtar till spanien, här är det kallt, regningt och grått. Love you guapa!

2008-01-20 @ 13:28:46

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0