Morgonmovesen avklarade!

Vaknade av solen idag! Underbart! Satte på Leona Lewis och vickade lite på rumpen =). Jiisses vad bra man kan dansa hemma i sitt sovrum jag blev riktigt imponerad! Ja, är man inte ute så mycket om kvällarna så får det bli dans hemma i sovrummet istället. Det ligger några metodböcker och väntar på mig här men än har jag inte lyckats komma igång. Jag har ialla fall tagit reda på vilka kapitel som var viktiga -inte illa det! Nu ska jag nog ut och gå för att sedan räserläsa. Ikväll ska jag åka och bada med en liten tjej.

Ha en bra dag!!


image304

Kommentarer
Postat av: Stina

SATTE DU PÅ LEONA LEWIS, vickade lite på rumpen... Naastyyy ;p

2008-02-18 @ 22:45:27
URL: http://stinalee.blogg.se

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0