Granpimpning!

Nu har vi klätt vår gran och det var inte utan gapskratt i år heller...
Björn börjar som vanligt småtoppa granen tills han helt förlorar sig i uppgiften. Jag tycker granen ser väldigt fin ut nu brukar jag säga och Björn svarar mmmm samtidigt som han fortsätter frisera som trollbunden. När han äntligen var klar och backade han undan några steg och granskade underverket. Det som från början liknade en gran såg nu ut som en punkare med den syrligaste tuppkam ni kan tänka er! Allihop, jag, Björn och Noel fick oss ett rejält skratt kan jag lova. Björn fick fortsätta en stund till tills den ursprungliga granen tog form. När det var dax för kulupphänging upptäckte vi att vi köpt kulor utan hängare! Efter lite pyssel med sytråd och annat häger kulorna nu på plats. Granen är så fin så! Noel har nu fått lite julstämning här och det märks att han är förväntansfull och njuter för fulla muggar.



 

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0