Tandställning!

Nu ringde min tandläkare efter att jag varit inne och kollat mitt bett och tänder. Jag har haft tandställning förut med tänderna har flyttats sedan dess och nu är det dax för att bli en ståltråd igen! Hela fyra täder ska dras ut. Jag förstår inte hur detta kunde missats då jag hade räls för några år sedan. Innan jag får tandställningen kommer jag väl få gå med glugg där tänderna dragits ut! haha! Hur som helst ska det bli skönt att få ordning på denna oreda och förhoppnings vis kommer jag att kunna bita av saker ordentligt! Ser väl sådär fram mot att ha ståltråd i kinderna men tiden går fort och snart är det färdigt.

Kram från Sberg, inom kort, en vandrande ståltråd!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0