Home again!

Nu har vi kommit hem från vår familjehelg! Helgen har varit mysig och Noel har busat med sina kusiner för fulla muggar=) Jätteskoj att träffa allihop eftersom det blir inte så ofta. I går drog jag och Björn iväg på lite loppis! Oj, vad grejer det fanns! Vi hoppade in på tre olika ställen under dagen och gjorde lite fynd. Jag hade tänkt att kika på lite pyntgrejer, men vet ni? Mot alla odds på loppis... Jag hittade ett par löparskor för 25kr! Hahhahaa... Kläder och skor är väl inte riktigt det jag tittar på under dessa besök men i går fick jag syn på ett par sjyssta pumadojjor stl 34 och, i alla fall till utseendet, i stort sett oanvända. Gympapjux för 25 kr. Slå det om ni kan ;). Hehe! Jag hittade också lite glasburkar och en glaskanna.



      
Glasburkar till pasta, flingor och en kanna till bordsvatten, eller varför inte vas för sommarblommor=)


Brobygge och spel mellan sängarna!

Nu ska jag pröva att gå i någon annans skor hahaha! Jag är så rolig ibland om jag får säga det själv!


Time to renovera!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0