Hej på er!

Hur står det till med mina cybervänner? Här är allt bara bra. Jag har haft en lugn morgon och förmiddag med Shirley clamp. Skönt att bara lyssna på musik och greja lite. Det senaste har det varit mycket arbete ute i huset. Mycket har blivit gjort och vi har fått god hjälp, vilket för oss är ovärdeligt! Över helgen ska vi åka till en camping och spendera lite tid med familjen. Kan vara bra att få en paus från bygget och få umgås lite. Jätteskoj för alla barn, kusinerna, att få busa i hop över en hel helg! Noel är redo och vill åka NU! Hihihi!

Kram på er!

 Åke häftar plast i taket. Lite bökigt men skam den som ger sig...
 Björn hugger ur en balk som var för tjock.
  Åke skruvar glespanel. Han skruvar och skruvar men inget fäster. Oj då där var visst ingen takregel att skruva i...  följde visst väggregeln.  Så där ja, nu sitter den.




Vi har många spöken i huset också som bygger...

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0