Trött och sliten!

Åh, idag är jag riktigt sliten. Råkade gå förbi en spegel förut och det var det jäkligaste jag sett..! Dessa dagar måste väl bara komma i bland...=( Har gjort en tenta idag i alla fall och nu ska det bli riktigt skönt med helg! Jag ska vara ute i huset tror jag och framför allt mysa med Noel, han har inte direkt fått någon tid i veckan och det känns inte bra...


Nu ska vi grilla lite och jag ska vräka i mig vitlöksbröd, det är ju så gott!


image358

Kram på er!

Från en -trött- ful- sliten- men än dock en sberg =) å hon mina vänner går ju inte av för hackor! Nä, nä lite grådassig hy, torrt rishår, rynkor och annat tar inte knäcken på na´! =)
-Å det är väl en jäkla tur det?!!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0