Godmorgon!

Morgonkaffe och Amy Diamond! Noel ligger fortfarande och sover och jag väääntar på att han ska vakna. Tänkte vi kunde åka till stina och gå på stan lite idag. Länge sedan nu!
Var det någon som såg på Bert och Carina Berg i går? Åh, vad skön hon är!  Bert också faktiskt även om han är riktig gris. Han är så mycket gris att det slår över och blir coolt. Nog om tv!
I kväll ska jag ut i spåret igen. Det har inte blivit någon motion på hela veckan så jag ska ta en sväng idag. I går efter tentan blev jag så jäkla röksugen! Det var verkligen ett test! Efter att man spänt sig och när man sedan pustar ut är lägen som kan vara svåra tycker jag. Efter gårdagens tenta var det många som gick ut och rökte. Det var ett hårstrå från att jag gjorde det också men inte.

Ha en bra Lördag!

Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0