Djurtrauman!

Trauma 1: I natt hoppade vår katt in genom fönstret. Fönstret är precis där jag ligger med huvudet. Nisse hoppar in, det är bäcksvart i rummet men jag tänder lampan. Där rakt över mitt nyvakna huvud sitter Nisse med en dinglande råtta.

image365

Trauma 2: Sofia drar ut i skogen på sin härliga jogging tur! Flåsandes uti spåret kämpar hon på. Just som hon drar ett djupt andetag och njuter av fåglarnas kvitter hör hon också ett fräsande. Sofia får syn på värsta feta huggormen som reser på huvudet och väser hotfullt fuck off eller nått liknande. Sofia som har ormfobi börjar hyperventilera -hon börjar också lipa och ringer på sin sambo som får leta rätt på en hysterisk sofia ute i skogen.

image364

Kommentarer
Postat av: Monika

Haha, stackare! Ormar är läskiga, men jag har hört historier om hur du och Arvid trotsade allt vad fobier heter och högg småormar i två delar ... Menmen, vad gör man inte när man är ung och djärv!?!

2008-04-28 @ 21:37:52
Postat av: Emelie

Fy hundan vilka skräckisar! Hoppas vi ses i skolan imorgon goding! Kram!

2008-04-28 @ 22:23:27
URL: http://nogg.se/litenstjerna
Postat av: Emelie

Fy hundan vilka skräckisar! Hoppas vi ses i skolan imorgon goding! Kram!

2008-04-28 @ 22:27:26
URL: http://nogg.se/litenstjerna
Postat av: Anonym

Jag kommer i håg när vi klöv ormar... ;P herre gud kan inte fatta att vi gjort det... Ja, snacka om ung och djärv -vart tog det vägen? Hoppas ni får en mysig helg!! Kram sofia

2008-04-30 @ 18:07:05

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0