Fortfarande rökfri!

37 rökfria dygn! Det går faktiskt jätte bra! Det värsta tycker jag är tanken på att man aldrig kommer över det helt. Jag tror inte det hjälper att ha varit rökfri ett år eller två vad det gäller röksuget. Jag tror inte det går över utan precis som en nykter alkoholist så är jag en rökare som inte röker... Hur som helst så känns det bra. Även om denna tanke kan gnaga på motivationen ibland...

Positiva fördelar med att inte röka!
Lukter -Skit härligt att inte behöva känna röklukt! Det är skönt att slippa känna att man stinker rök. Kläder och hår luktar fräscht! Kul att känna dofter!

Bättre blodcirkulation!

Ingen pipig andning.

Slipper känna stress över att jag känner mig som en dålig förebild för Noel.

Det märks verkligen ekonomiskt!

Lite tråkigt...

Öl är inget gott längre... den sitter ihop med cigaretten... kanske kan det också vara positivt =)

Äter som en häst och aptiten bara ökar! Det är väl skoj i sig men mina former tar plats=)

Saknar att gå ut på trappan på kvällen men en cigg...

Men, men det går så fint så! Snart ska jag läsa Allan Carrs bok äntligen rökfri (heter den så?) som ett litet motivationstrix.

Puss och kram alla rökare och icke rökare!
Från en icke rökande rökare =)                                                                      image174

Kommentarer
Postat av: GABBI

Du är min IDOL!!!!! Sååå Duktigt gjort, 100000 poäng till dig, så stolt!! Fortsätt kampen!! Pöss

2007-10-24 @ 23:30:15
Postat av: Caroline

Heja Sofia!! Du är jätteduktig!!!! Kramar Carro

2007-10-25 @ 04:42:47
URL: http://carolinelanden.blogg.se/
Postat av: Stina

BRAAAAAAAA JOBBAT FIIIIIIIIIIIIIA!!!! Im proud

2007-10-25 @ 22:41:06
URL: http://stinalee.blogg.se
Postat av: Katarina

Den boken kan jag varmt rekommendera!

2007-11-23 @ 13:24:55

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0