Systrar, en boost? Not!

Min syster kom hit och hälsade på för ett tag sedan. Jag visade stolt upp mina blommor. Jag har några blommor( vet inte vad de heter ) en sort som tydligen blommar väldigt sällan i alla fall.
He, he tänkte jag.. blommar sällan nä, nä inte här inte. Mina blommade skit mycket.
Min syster malin brast i gapskratt och jag i gråt när hon sa;
-Men sofiiiiaaaa! Dessa växter skickar ut blommor, som ett sista dödsryck, innan de dör!

Hell no! De blommar än...bara så du vet...

Nästa boost inom växt temat     
                                                                       


Malin fick ett olivträd när hon fyllde år.

Kommentar:

-Tack vad fint! Då får vi hoppas att jag kan sköta det bättre än ni gjort med ert.

What?! Precis som om vårt inte skulle se välmående ut??!!

Fortsättning följer....

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahaha ;0) Ja ert Olivträd ser ju verkligen ut att må som det ska ;0P Men med dina omvårdande händer så kommer det snart igen, jag lovar!! Det vilar nog bara lite, eller vad tror du?! Kul inlägg!!

2007-05-10 @ 23:08:29
URL: http://malinsmirakel.blogg.se
Postat av: Caroline"Carro" Landén

Tror nog vad Malin menar om det är Olivträdet som är på bilden;-)

2007-05-11 @ 06:54:56
URL: http://carolinelanden.blogg.se/
Postat av: sofia

Carro: Ja men SÅ trött ser den väl inte ut att va??? =)

2007-05-12 @ 23:24:04
Postat av: gabbi

Nu sofia ska du ställa ut trädet i sommar så kommer det bli kanon!! Tro mig..
puss gabbi labbi knopp

2007-05-13 @ 23:56:18
Postat av: Anonym

Gabbi! Hej!!! =)
Jag funderade just om det var du. Kul!!
Tack för rådet -you are the best!

2007-05-13 @ 23:58:44

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0