Barnvakt åt religös granne.

När jag var lite hade jag religösa grannar. På något sätt hade jag fått för mig att religösa inte kunde svära. Min familj skulle vara barnvakt åt grannkillen och jag smed en plan.
Ok, tänkte jag och drog in ungen i ett rum för att snacka lite allvar (och för att utföra ett och annat expriment.)
Mamma kom på mig med buset och hörde från rummet; Säg fan, säg fan! Nähä, jäbbla idiot, säg jäbbla idiot!
Skäll fick jag men det var det värt. Religösa kan svära även om det ibland krävs vissa trick. =)

Kommentarer
Postat av: KarinKusin

Hahaha din lilla skitunge ;)

2007-05-10 @ 18:42:57
Postat av: KarinKusin

De kan nog svära men förstår inte varför de ska göra det.. jag förstår inte hur jag inte ska göra det tyvärr ;)
Kram Karin

2007-05-10 @ 18:44:13
Postat av: Anonym

haha ja, jag var allt en riktig skit unge;) Desto mer skötsam nu tror jag fast expriment kör jag ibland! Kram my little grukätande kusin;) det där lät ju bra=)

2007-05-10 @ 18:45:59
Postat av: KarinKusin

ja men gurka är gott ;) hihi
Ikväll är det party för A6 firar 20 år, vi ska lyssna på Martin Stenmark bla... hihi han är ju rätt fräsch ;)
Kram

2007-05-10 @ 18:58:07
Postat av: sofia

hörru du du unga dam nu får du allt dra i tyglarna;) Vad kul, hoppas det blir skoj då och hälsa Martin!
Kram!!

2007-05-10 @ 19:08:53

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0