Hej på er!

Hoppas allt är bra! Här är allt bara bra. Börjar bli lite trött på regnet som öser ner men det känns ändå inte så främmande för att vara Sverige, -och ingen har väl dött av regn heller för den delen även om jag föredrar sol... Jag tycker det är ganska mysigt med regn också men det behöver inte vara så ihållande... haha! Bla, bla... Ja, ja nog om regn ;P

På lördag åker vi till Kroatien. Tidigare har vi varit i Frankrike och Spanien på sommrarna. Kroatien känner vi inte till alls så det ska bli spännande. Där ska vi vara i ca. 10dgr sedan åker vi vidare till Italien där vi tänkte ta några stopp innan det bär av hem igen. Dagen idag är lugn. Jag, Noel och Zannah har varit ute på regnpromenad. Jag har suttit på nätet och kollat in kök, badrum och lite inredningsbutiker. Nu ska jag dricka kaffe tror jag -Lata dagar...


image132

Kram!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja vist sölas det en del ute... Ingen risk att gräset bränner i solen ;0P

2007-07-03 @ 15:24:16
URL: http://malinsmirakel.blogg.se
Postat av: Lotta

Guuud så härligt!!!:) Var där för bara tre veckor sen o det var den bästa upplevelsen jag varit med om!! Ha en super duper fiiin resa vännen! Stor kram

2007-07-08 @ 15:19:04
Postat av: Marja

Hej Sofia!
Var tvungen att kolla om du kommit till nåt internetcafé så vi får se bilder! Jag jobbbar hela veckan nu, ledig i helgen. Kram!

2007-07-10 @ 11:03:29
Postat av: Junitjej

~Ha en trevlig helg!!~

2007-07-20 @ 09:20:18
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Malin

Vill ha lite Kroatien bilder nu ju!!!!!!

2007-07-21 @ 09:32:03
URL: http://malinsmirakel.blogg.se

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0