Grilltips!

Laxpaket - Lägg lax i folie tillsammans med hackad lök, salt, peppar och lite pressad citron.

Potatispaket - Skiva potatis och lägg i folie, skalet kan vara kvar. Lägg i lite smörklickar (elller olja), salt och peppar -Jätte smidigt och gott! Morötter är också gott att skiva ner i paketet.

Delikatesspotatiskar är också gott att doppa i olja för att sedan rullas i sesamfrö och slutligen grillas.

Lägg färska champinjoner i folie. Lägg en klick smör på "foten" med pressad vitlök som rinner ner i svampen - Super gott, lyxigt tillbehör och, framför allt, jätte smidigt!

-Snabbt och enkelt att slänga på grillen!

En smart idé när solen har gått ner och kylan kommer är att göra upp en brasa i grillen.
Min svåger som är brandman kanske inte håller med mig men... med lite försiktighet så...


Kommentarer
Postat av: KarinKusin

Låter kanongott :)

2007-04-13 @ 16:54:06
Postat av: KarinKusin

Låter kanongott :)

2007-04-13 @ 16:54:29
Postat av: malin

fan vad äckligt

2007-04-13 @ 20:07:42
URL: http://malinsmirakel.blogg.se
Postat av: sofia

Eller hur malin;P
Tror nog att de e jörgen här va?

2007-04-13 @ 20:11:35
Postat av: Sofie

mums.. låter supergott :)

2007-04-14 @ 00:21:31
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: Jennie Westlin

Låter jättegott!

2007-04-19 @ 09:57:36

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0