Dyrön.

Igår var jag på Dyrön. Inför hemresan satt vi i en vänthall och väntade på båten som skulle ta oss tillbaka till fastlandet. In i väntrummet kom två kvinnor i sällskap, som också skulle med båten. Stämningen blev tryckt och tyst ni vet, sådär som det kan bli ibland, speciellt i väntsalar. Tystnaden gick att ta på. Vi satt där på rad, i en tryckt tystnad. Plötsligt utbrister den ena kvinnan i ett bubblande skratt. Hon riktar skrattet mot den andra kvinnan. De skrattar. De skrattar, skrattar och skrattar. Sen börjar jag.

Jag rekommenderar varmt en tur till Dyrön och till öns fantastiska bastu. Bastun är bokningsbar på nätet och ligger alldeles intill havet. På ön finns vackra vandringsleder, hav och Mufflonfår.

Väl värt ett besök!


Kommentarer

Glöm inte att skriva ett par rader!

Jag heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hälsa på mig här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0